عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 دی 1401
بازدید : 60
نویسنده : z.omi

همان ‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم استفاده از سوئیچ شبکه poe تاثیر بسیار خوبی روی کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت سیستم خواهد داشت. از آنجایی که دستگاه‌های مختلف تحت شبکه، برق خود را بدون نیاز به آداپتور یا کابل مجزا به صورت مستقیم از سوئیچ شبکه poe تامین می‌کنند، بنابراین موجب می‌شود تا طراحی شبکه با سهولت بیشتری انجام شده و افزایش ایمنی و کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها را در پی داشته باشد.

به طور کلی دستگاه‌هایی که تحت شبکه بوده و از فناوری poe پشتیبانی می‌کنند، نیاز به ولتاژهای مختلفی خواهند داشت. از جمله دستگاه‌هایی که سوئیچ شبکه poe ولتاژ پایین را برای آن‌ها تأمین می‌کند عبارتند از: تلفن‌هایVoIP  و تصویری، دستگاه‌های صوتی، سامانه‌های کنترل کامپیوتر از راه دور، تین کلاینت، اکسس پوینت‌های وایرلس، دوربین‌های تحت شبکه و... . تلویزیون‌ها مانیتورهای کامپیوتری و لپ‌تاپ‌ها نیز از جمله دستگاه‌هایی هستند که سوئیچ شبکه poe ولتاژ بالا را برای آن‌ها تامین می‌نمایند.

 

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مقالات مفید و کاربردی و آدرس abcdez.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com