عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1402
بازدید : 49
نویسنده : z.omi

امکانات دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب بسته به نوع آن می‌تواند امکانات متفاوتی داشته باشد، اما برخی از امکانات مهم آن به شرح زیر است:

۱. ثبت حضور و غیاب:

امکان ثبت حضور و غیاب کارکنان به صورت دقیق و به روز رسانی آن در سیستم به منظور بررسی حقوق و مزایای آنها مهم است.

۲. شناسایی اثر انگشت:

بسیاری از دستگاه‌های حضور و غیاب از فناوری شناسایی اثر انگشت برای شناسایی کارکنان استفاده می‌کنند. این امکان باعث افزایش دقت در ثبت حضور و غیاب و کاهش احتمال تقلب و خطاهای احتمالی می‌شود.

۳. شناسایی کارتی:

دستگاه‌های حضور و غیاب با قابلیت شناسایی کارتی نیز وجود دارند. در این روش، کارکنان با استفاده از کارت حضور و غیاب خود، ورود و خروج خود را به سیستم اعلام می‌کنند.

۴. اتصال به شبکه:

بسیاری از دستگاه‌های حضور و غیاب به شبکه متصل شده و امکان دسترسی به اطلاعات به روز آنها را برای مدیران و مسئولان سازمان فراهم می‌کنند.

۵. ردیابی موقعیت جغرافیایی:

برخی از دستگاه‌های حضور و غیاب قابلیت ردیابی موقعیت جغرافیایی کارکنان را دارند. این قابلیت به مدیران سازمان کمک می‌کند تا بتوانند بهتر کنترل کنند که کارکنان در کجا و در چه زمانی حضور داشته‌اند.

۶. قابلیت اتصال به سیستم‌های پردازش حقوقی: دستگاه‌های حضور و غیاب می‌توانند به سیستم‌های پردازش حقوقی متصل شوند با اطلاعات موجود به محاسبه دستمزد بپردازند.

نصب دستگاه حضور و غیاب

نصب دستگاه حضور و غیاب

برای نصب دستگاه حضور و غیاب، ابتدا باید محل نصب دستگاه را انتخاب کرد. این محل باید به‌گونه‌ای باشد که کارکنان بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و همچنین باید محلی مناسب برای نصب دستگاه و اتصال به شبکه اینترنت باشد.

سپس باید دستگاه حضور و غیاب را به شبکه اینترنت متصل کرد. برخی از دستگاه‌های حضور و غیاب از طریق کابل اترنت به شبکه متصل می‌شوند و برخی دیگر به صورت بی‌سیم (Wi-Fi) کار می‌کنند. بعد از اتصال دستگاه به شبکه، نرم‌افزار مدیریت حضور و غیاب بر روی کامپیوتر مدیریتی نصب می‌شود و به دستگاه حضور و غیاب متصل می‌شود.

این نرم‌افزار برای ثبت و کنترل حضور و غیاب کارکنان و همچنین تولید گزارشات و تحلیل‌های مربوط به حضور و غیاب کارکنان استفاده می‌شود. بعد از نصب دستگاه حضور و غیاب، کارکنان باید به طور جداگانه در سیستم ثبت شوند و اطلاعات شناسایی خود را وارد کنند، مانند نام و نام خانوادگی و کد پرسنلی. سپس، کارکنان برای ثبت حضور و غیاب، کارت حضور و غیاب خود را به دستگاه نزدیک می‌کنند و دستگاه اطلاعات مربوط به حضور یا غیاب کارکن را در نرم‌افزار مدیریت حضور و غیاب ثبت می‌کند


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مقالات مفید و کاربردی و آدرس abcdez.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com